Балансування коліс

Від правильності балансування шин і дисків, залежить ефективність роботи підвіски машини, її довговічність і безпека.

Балансування шин - це зниження дисбалансу дисків і шин до певного рівня.

У яких випадках потрібно балансування шин?

  • При сезонній заміні гумових покриттів
  • Після сильних ударів на дорозі
  • При зносі шин та покришок
  • Після пробігу автомобілем 5000-1000 км.
  • Після експлуатації нової гуми 1000-2000 км
  • Після ремонту шини або диска

Дана процедура повинна виконуватися на чистих колесах. Найбільшої точності неможливо домогтися, якщо на внутрішній поверхні диска буде налипання пилу і бруду, а в протекторі - наявність застряглих каменів.

Попередньо записатися можна за телефоном:

СТО на Бальзака 7     (044) 591-4-591

Балансування коліс для Hyundai здійснюють за стандартною технологією. Дану послугу зручно виконувати разом з ремонтом автомобіля, діагностикою або технічним обслуговуванням.

До чого призводить розбалансування коліс авто?

  • Збільшення гальмівного шляху. Розбалансування веде до зменшення площі контакту колеса з покриттям дороги. Так як зчеплення знижується, про безпеку експлуатації автомобіля говорити складно
  • Погіршується керованість
  • На кермі відчувається вібрація. Від дисбалансу страждає підвіска. Керувати машиною стає не комфортно, а головне - небезпечно
  • Передчасний знос елементів підвіски, зменшується термін експлуатації маточин і підшипників - негативно впливає на керування автомобілем і збільшує ризики
  • Підвищений знос шин

Розрізняють два види дисбалансу:

Статичний - нерівномірний розподіл маси елемента по осі. Як підсумок - биття колеса у вертикальній площині. Це одна з причин швидкого зносу деталей підвіски. Якщо колесо встановити на осі, що вільно обертається, то воно повернеться важчою ділянкою вниз. При русі автомобіля, колесо буде підстрибувати, що призведе до швидкого зносу амортизатора.

Динамічний - центр ваги розташований на осі обертання. Даний дисбаланс проявляється тільки при швидкому обертанні колеса. Важча ділянка колеса розташована збоку, щодо середнього перетину колеса, і, при розгойдуванні, призведе до швидкого зношування підшипника маточини і елементів підвіски.

Як перевірити якість балансування? На що звернути увагу?

  • Перед початком робіт фахівець СТО, враховуючи бічне і радіальне биття, повинен виконати відповідні вимірювання.
  • Верстат для балансування повинен бути справним і відкаліброваним. В іншому випадку, отримати якісний результат буде складно. Перед балансуванням потрібно очистити шини та диски від бруду і пилу

Досить складно досягти ідеального балансування своїми руками. Краще довірити свій автомобіль професіоналам, де цю процедуру виконають на високоточному обладнанні з гарантією якості.