Технічне обслуговування

Погані погодні умови і неякісні дорожні покриття накладають свій відбиток на регулярність технічного обслуговування автомобілів. Дотримуючись правил і своєчасної заміни, можна запобігти ряду поломок, або заздалегідь їх усунути.

Автомобілі Hyundai забезпечені гарантією заводу-виробника, тому технічне обслуговування потрібно проходити 1 раз на 15000 км, але не рідше одного разу на рік. Недотримання умов наведених нижче, може призвести до повної або часткової втрати гарантійних зобов'язань:

- Технічне обслуговування 2500 необхідно проводити, при пробігу відстані не більше 3000 км або протягом 6 місяців з дня покупки автомобіля.

- Технічне обслуговування 15000 має проводитися, при пробігу не більше 15500 км або протягом 1 року з моменту придбання автомобіля. Обов'язкова заміна масла (для автомобіля Hyundai Н-1) повинна проводитися кожні 7500 км або протягом 6 місяців з моменту проведення попереднього ТО.

- Кожне наступне технічне обслуговування повинно проводитися з інтервалом не більше 15000 км або протягом 1 року з моменту проведення попереднього ТО.

- Якщо, це гарантійний термін обслуговування, то, при ремонті, встановлення додаткового обладнання та обслуговуванні повинні застосовуватися тільки оригінальні запасні частини, устаткування і матеріали. Їх якість повинна підтверджуватися сертифікатами-відповідності.

- Додаткове обладнання застосовується в тому випадку, якщо воно дозволено заводом-виробником. Установка будь-якого додаткового обладнання повинно проводитися тільки в уповноваженому заводом-виготовлювачем дилерському центрі.

 

Режим роботи сервісного центру і відділу запчастин:
Пн-Сб: 9:00-18:00 (без перерви на обід)
Нд: вихідний

Ми чекаємо Вас за адресою: м. Полтава, вул. Харківське шосе, 13