Гарантія

Придбаний Вами автомобіль увібрав в себе величезний досвід і знання інженерів і фахівців виробника з тим, щоб зробити його максимально надійним та зручним в експлуатації. Виробник надає гарантію на автомобіль, включаючи всі його складові частини (крім винятків, прописаних нижче).

 

Гарантія виробника поширюється на усунення недоліків, викликаних дефектами матеріалів або збирання виробничого характеру, і дійсна тільки щодо автомобілів придбаних через офіційну дилерську мережу ТОВ «Хюндай Мотор Україна» протягом гарантійного терміну його експлуатації.

Для того щоб скористатися гарантією виробника, необхідно звернутися до будь-якого офіційного Дилера ТОВ «Хюндай Мотор Україна», уповноваженого ним виконувати ремонтні та сервісні роботи. Адреси та телефони підприємств дилерської мережі дистриб'ютора зазначені в пункті 8 сервісної книжки та на офіційному сайті дистриб'ютора (www.hyundai.com.ua). * 1

Для збереження права скористатися гарантією, Власник зобов'язаний регулярно та своєчасно, згідно з установленими в цьому договорі регламентом, надавати автомобіль у розпорядження офіційних сервісних центрів дилерської мережі Дистриб'ютора для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а також неухильно слідувати пунктам договору. * 2

УВАГА! Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності Сервісної книжки з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання операцій по технічному обслуговуванню, діагностиці та ремонту автомобіля в обсягах та кількості, рекомендованих Дистриб'ютором.

Сервісна книжка поставляється разом з автомобілем.

Книга дійсна тільки при наявності в ній такої інформації:

  • в повному обсязі представлена інформація про автомобіль, його виробника і продавця;
  • дата продажу автомобіля першому Власнику (дата початку відліку гарантійного терміну)
  • заповнена реєстраційна картка, свідчить про ознайомлення Власника з умовами представленої гарантії;
  • вилученого талона та заповненого корінця з передпродажної підготовки автомобіля, також свідчить про перевірку Власником комплектності та споживчих властивостей автомобіля.

* 1. ТОВ "Хюндай Мотор Україна" залишає за собою право зміни даних про офіційну дилерську мережу без узгодження з Власником цього договору.

* 2. У разі зміни інтервалів проведення технічних обслуговувань, пріоритетними є інтервали, зазначені в сервісній книжці.

 

 
Гарантійний період
 
 

На новий автомобіль * ТМ Hyundai, проданий через офіційну дилерську мережу дистриб'ютора в Україні, і його лакофарбове покриття, окрім окремих комплектуючих виробів, зазначених в п. 1.3 та витратних матеріалів зазначених в п. 1.7, встановлюється гарантійний термін експлуатації з дати поставки першому Власнику (тобто з вказаної в реєстраційній картці сервісної книжки дати відліку гарантійного терміну) 48 місяців без обмеження пробігу.

Термін служби автомобіля Hyundai становить 84 місяці (7 років) з дати поставки першому Власнику (тобто з вказаною в реєстраційній картці сервісної книжки дати відліку гарантійного терміну). Після закінчення терміну служби автомобіля ТМ Hyundai можлива і подальша його експлуатація, якщо Власник буде чітко дотримуватися вимог щодо проходження періодичного технічного обслуговування, а також інших вимог по експлуатації, зазначених в експлуатаційних документах. Власник має право пред'явити вимоги на проведення гарантійного ремонту, тільки в гарантійний термін експлуатації.
* Дані умови не поширюються на моделі автомобілів, вироблених на заводі Hyundai Motor в Ношовіцах (Чехія), а також автомобілі Hyundai IONIQ Electric та Hyundai IONIQ Hybrid.

ГАРАНТІЯ НА ОКРЕМІ КОМПЛЕКТУЮЧІ

На перелічені нижче вироби надаються такі гарантійні терміни:

12 місяців або 20 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

  • рідина системи кондиціонування
  • привідні ремені і ремені балансирів
  • диски зчеплення і фрікціони АКПП

24 місяці або 40 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

  • акумуляторні батареї (12В), встановлені Виробником

36 місяців або 60 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

  • аудіоапаратура і мультимедійні системи, зовнішні антени, встановлені Виробником
  • гумові і гумометалеві деталі підвіски автомобіля (кожухи, подушки, пильники, втулки, відбійники, опори та опорні підшипники амортизаторів)
  • амортизатори всіх видів
  • кульові шарніри підвіски і рульового управління
  • підшипники кочення маточин коліс автомобіля
  • паливні форсунки
  • каталітичні нейтралізатори і кисневі датчики (лямбда-зонд)

Гарантію на покришки (шини), встановлені на автомобілі Виробником, забезпечує Виробник шин. Якщо в процесі експлуатації автомобіля виявляється дефект покришок, для експертного висновку або отримання компенсації слід звертатися безпосередньо до виробника шин.

ГАРАНТІЯ НА ЛАКОФАРБОВЕ ПОКРИТТЯ (ЛКП)

Гарантія на ЛКП (лакофарбове покриття) автомобілів Hyundai складає 48 місяців, за умови дотримання правил догляду та експлуатації автомобіля. Власник має право пред'явити вимоги до якості лакофарбового покриття тільки в гарантійний термін експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛКП втрачається в разі:

  • недотримання Власником автомобіля елементарних правил догляду та збереження транспортного засобу, вказаних в керівництві з експлуатації, і ігнорування рекомендацій працівників сервісу дилерських центрів під час періодичного огляду кузова згідно сервісним договором;
  • несвоєчасне звернення Власника (понад місяць) до уповноваженого дилерський центр для усунення виявленого дефекту на початковій стадії;
  • використання неоригінальних запасних частин і матеріалів;
  • пошкодження в результаті впливу промислових і хімічних викидів, кислотних або лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, граду, дощу, блискавки і інших впливів, пов'язаних з технічною діяльністю людини і природними катаклізмами;
  • утворенню корозії на місцях пошкоджень в результаті попадання каміння, гравію, піску, солі та смол від дорожнього покриття в процесі експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛКП не поширюється на:

  • деталі вихлопної системи;
  • важелі щіток склоочисників;
  • колісні диски і ковпаки;
  • деталі підвіски, системи управління і трансмісії автомобіля, а також на інші деталі, які не є невід'ємною частиною кузова автомобіля;
  • декоративні зовнішні деталі, які не є невід'ємною частиною кузова автомобіля (молдинги, накладки, рейлінги, кріплення на даху різного типу, ручки дверей і інші деталі зовнішнього декоративного оздоблення автомобіля)
  • днище кузова автомобіля та колісні арки, що піддаються впливу від дорожнього покриття і не є зовнішніми поверхнями кузова автомобіля.

ГАРАНТІЯ НА ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ, ПРИДБАНІ ЗА ОПЛАТУ

Гарантія на оригінальні запасні частини, придбані за оплату та встановлені на автомобіль у офіційного Дилера (за винятком переліку, зазначеного в п. 1.7 «Що не покривається гарантією»), починається з дати їх установки в офіційному сервісному центрі та діє 12 місяців або 20 000 км в залежності від того, що настає раніше.

Власник має право вимагати виконання гарантійних зобов'язань по запасних частинах тільки у того офіційного дилера, у якого було придбано і встановлено такі запчастини. Власник зобов'язаний пред'явити відповідні документи, що підтверджують придбання та установку таких запасних частин у цього дилера.

 

На новий автомобіль ТМ Hyundai, проданий через офіційну дилерську мережу дистриб'ютора в Україні, і його лакофарбове покриття, окрім окремих комплектуючих виробів, зазначених в п. 1.3 та витратних матеріалів зазначених в п. 1.7, встановлюється гарантійний термін експлуатації з дати поставки першому Власнику (тобто з вказаної в реєстраційній картці сервісної книжки дати відліку гарантійного терміну) 60 місяців або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настає раніше).

Термін служби автомобіля Hyundai становить 84 місяці (7 років) з дати поставки першому Власнику (тобто з вказаною в реєстраційній картці сервісної книжки дати відліку гарантійного терміну). Після закінчення терміну служби автомобіля ТМ Hyundai можлива і подальша його експлуатація, якщо Власник буде чітко дотримуватися вимог щодо проходження періодичного технічного обслуговування, а також інших вимог по експлуатації, зазначених в експлуатаційних документах. Власник має право пред'явити вимоги на проведення гарантійного ремонту, тільки в гарантійний термін експлуатації.

ГАРАНТІЯ НА ОКРЕМІ КОМПЛЕКТУЮЧІ

На перелічені нижче вироби надаються такі гарантійні терміни:

12 місяців або 20 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

 

  • рідина системи кондиціонування
  • приводні ремені і ремені балансирів
  • диски зчеплення і фрікціони АКПП

24 місяці або 40 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

  • акумуляторні батареї (12В), встановлені Виробником

36 місяців або 60 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

  • аудіоапаратура і мультимедійні системи, зовнішні антени, встановлені Виробником
  • гумові і гумометалеві деталі підвіски автомобіля (кожухи, подушки, пильники, втулки, відбійники, опори та опорні підшипники амортизаторів)
  • амортизатори всіх видів
  • кульові шарніри підвіски і рульового управління
  • підшипники кочення маточин коліс автомобіля
  • паливні форсунки
  • каталітичні нейтралізатори і кисневі датчики (лямбда-зонд)

Гарантію на покришки (шини), встановлені на автомобілі Виробником, забезпечує Виробник шин. Якщо в процесі експлуатації автомобіля виявляється дефект покришок, для експертного висновку або отримання компенсації слід звертатися безпосередньо до виробника шин.

ГАРАНТІЯ НА ЛАКОФАРБОВЕ ПОКРИТТЯ (ЛКП)

Гарантія на ЛКП (лакофарбове покриття) автомобілів Hyundai складає 60 місяців або 100 000 км, в залежності від того, що настане раніше, за умови дотримання правил догляду та експлуатації автомобіля. Власник має право пред'явити вимоги до якості лакофарбового покриття тільки в гарантійний термін експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛКП втрачається в разі:

  • недотримання Власником автомобіля елементарних правил догляду та збереження транспортного засобу, вказаних в керівництві з експлуатації, і ігнорування рекомендацій працівників сервісу дилерських центрів під час періодичного огляду кузова згідно сервісним договором;
  • несвоєчасне звернення Власника (понад місяць) до уповноваженого дилерський центр для усунення виявленого дефекту на початковій стадії;
  • використання неоригінальних запасних частин і матеріалів;
  • пошкодження в результаті впливу промислових і хімічних викидів, кислотних або лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, граду, дощу, блискавки і інших впливів, пов'язаних з технічною діяльністю людини і природними катаклізмами;
  • утворенню корозії на місцях пошкоджень в результаті попадання каміння, гравію, піску, солі та смол від дорожнього покриття в процесі експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛКП не поширюється на:

  • деталі вихлопної системи;
  • важелі щіток склоочисників;
  • колісні диски і ковпаки;
  • деталі підвіски, системи управління і трансмісії автомобіля, а також на інші деталі, які не є невід'ємною частиною кузова автомобіля;
  • декоративні зовнішні деталі, які не є невід'ємною частиною кузова автомобіля (молдинги, накладки, рейлінги, кріплення на даху різного типу, ручки дверей і інші деталі зовнішнього декоративного оздоблення автомобіля)
  • днище кузова автомобіля та колісні арки, що піддаються впливу від дорожнього покриття і не є зовнішніми поверхнями кузова автомобіля.

ГАРАНТІЯ НА ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ, ПРИДБАНІ ЗА ОПЛАТУ

Гарантія на оригінальні запасні частини, придбані за оплату та встановлені на автомобіль у офіційного Дилера (за винятком переліку, зазначеного в п. 1.7 «Що не покривається гарантією»), починається з дати їх установки в офіційному сервісному центрі та діє 12 місяців або 20 000 км в залежності від того, що настає раніше.

Власник має право вимагати виконання гарантійних зобов'язань по запасних частин тільки у того офіційного дилера, у якого було придбано і встановлено такі запчастини. Власник зобов'язаний пред'явити відповідні документи, що підтверджують придбання та установку таких запасних частин у цього дилера.

 

На автомобіль Hyundai, проданий до 1.09.2017 року через офіційну дилерську мережу дистриб'ютора в Україні, і його лакофарбове покриття, окрім окремих комплектуючих виробів п. 1.3 та витратних матеріалів п. 1.7, встановлюється гарантійний термін експлуатації з моменту поставки першому Власнику (тобто з вказаної в реєстраційній картці сервісної книжки дати відліку гарантійного терміну) 60 місяців або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше).

Дистриб'ютор представляє Власнику право на безкоштовне усунення недоліків в двигуні, коробці перемикання передач, роздавальної коробці і задньому мосту, виключаючи всього навісного обладнання, сальників і електричних датчиків з урахуванням всіх обмежень зазначених в цій сервісній книжці, що виникли з вини виробника, протягом 24 місяців після закінчення гарантійного терміну експлуатації за умови, що пробіг автомобіля не перевищує 100 000 км, за умови дотримання, зазначених в даній Сервісній книжці.

ГАРАНТІЯ НА ОКРЕМІ КОМПЛЕКТУЮЧІ

На перелічені нижче вироби надаються такі гарантійні терміни:

12 місяців або 20 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

  • рідина системи кондиціонування
  • приводні ремені і ремені балансирів
  • диски зчеплення і фрікціони АКПП

24 місяці або 40 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

  • акумуляторні батареї (12В), встановлені Виробником

36 місяців або 60 000 км (в залежності від того, що настає раніше):

  • аудіоапаратура і мультимедійні системи, зовнішні антени, встановлені Виробником
  • гумові і гумометалеві деталі підвіски автомобіля (кожухи, подушки, пильники, втулки, відбійники, опори та опорні підшипники амортизаторів)
  • амортизатори всіх видів
  • кульові шарніри підвіски і рульового управління
  • підшипники кочення маточин коліс автомобіля
  • паливні форсунки
  • каталітичні нейтралізатори і кисневі датчики (лямбда-зонд)

Гарантію на покришки (шини), встановлені на автомобілі Виробником, забезпечує Виробник шин. Якщо в процесі експлуатації автомобіля виявляється дефект покришок, для експертного висновку або отримання компенсації слід звертатися безпосередньо до виробника шин.

ГАРАНТІЯ НА ЛАКОФАРБОВЕ ПОКРИТТЯ (ЛКП)

Гарантія на ЛКП (лакофарбове покриття) автомобілів Hyundai складає 60 місяців або 100 000 км, в залежності від того, що настане раніше, за умови дотримання правил догляду та експлуатації автомобіля. Власник має право пред'явити вимоги до якості лакофарбового покриття тільки в гарантійний термін експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛКП втрачається в разі:

  • недотримання Власником автомобіля елементарних правил догляду та збереження транспортного засобу, вказаних в керівництві з експлуатації, і ігнорування рекомендацій працівників сервісу дилерських центрів під час періодичного огляду кузова згідно сервісним договором;
  • несвоєчасне звернення Власника (понад місяць) до уповноваженого дилерський центр для усунення виявленого дефекту на початковій стадії;
  • використання неоригінальних запасних частин і матеріалів;
  • пошкодження в результаті впливу промислових і хімічних викидів, кислотних або лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, граду, дощу, блискавки і інших впливів, пов'язаних з технічною діяльністю людини і природними катаклізмами;
  • утворенню корозії на місцях пошкоджень в результаті попадання каміння, гравію, піску, солі та смол від дорожнього покриття в процесі експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛКП не поширюється на:

  • деталі вихлопної системи;
  • важелі щіток склоочисників;
  • колісні диски і ковпаки;
  • деталі підвіски, системи управління і трансмісії автомобіля, а також на інші деталі, які не є невід'ємною частиною кузова автомобіля;
  • декоративні зовнішні деталі, які не є невід'ємною частиною кузова автомобіля (молдинги, накладки, рейлінги, кріплення на даху різного типу, ручки дверей і інші деталі зовнішнього декоративного оздоблення автомобіля)
  • днище кузова автомобіля та колісні арки, що піддаються впливу від дорожнього покриття і не є зовнішніми поверхнями кузова автомобіля.

ГАРАНТІЯ НА ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ, ПРИДБАНІ ЗА ОПЛАТУ

Гарантія на оригінальні запасні частини, придбані за оплату та встановлені на автомобіль у офіційного Дилера (за винятком переліку, зазначеного в п. 1.7 «Що не покривається гарантією»), починається з дати їх установки в офіційному сервісному центрі та діє 12 місяців або 20 000 км в залежності від того, що настає раніше.

Власник має право вимагати виконання гарантійних зобов'язань по запасних частин тільки у того офіційного дилера, у якого було придбано і встановлено такі запчастини. Власник зобов'язаний пред'явити відповідні документи, що підтверджують придбання та установку таких запасних частин у цього дилера.

 

Детальна інформація про всі гарантійні умови ЗАВАНТАЖИТИ

Консультація

Зателефонуйте нам: Т.: (068) 862 9570(044) 537 2407 або надішліть Email: auto.hyundai@ukr.net